منتـــــــــديــات الســـــــــــــــــــــــــــــــــــاحـــــــــــــر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتـــــــــديــات الســـــــــــــــــــــــــــــــــــاحـــــــــــــر

Elsa7er Hearts

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اختارلك موته حلوه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الساحر
Admin
Admin
الساحر

ذكر

بطاقة الشخصية
العب:
اختارلك موته حلوه Left_bar_bleue1/1اختارلك موته حلوه Empty_bar_bleue  (1/1)

اختارلك موته حلوه Empty
مُساهمةموضوع: اختارلك موته حلوه   اختارلك موته حلوه Emptyالثلاثاء يناير 15, 2008 5:34 pm

اختارلك موتة حلوة

عاوز تموت شهيد؟ ياتعدي شارع فيصل ............... ياتسوق على الدائري بالليل
عاوز تموت م الجوع؟ ياتتجوز بنت حلوة غاويه نيو لوك ...............ياتسافر تعمل شوبينج في لبنان
عاوز تموت م الحسره؟ ياتتفرج على جلسات مجلس الشعب ....يا تتناقش مع ابنك في القيم والأخلاق
عاوز تموت م الغيظ؟ ياتتفرج على افلام اليومين دول ......... ياتتفرج ع قنوات الفيديو كليب
عاوز تموت م الزهق؟ ياتدخل على النت من التليفون .... ياتستنى دورك في عيادة الدكتور الكبير من غير واسطة عاوز تموت من الهبل؟ يا تسمع الأغاني الشبابية .......... ياتسمع برنامج شبابيك في دريم
عاوز تموت مخنوق؟ ياتروح تجدد رخصة العربية ......... يات تتفرج على الفضائية المصرية
عاوز تموت مفروووس؟ ياتتفرج على اعلانات التليفزيون ............ يا تتفرج على ستار اكاديمي
عاوز تموت مرعوووووب؟ ياتسأل على سعر الشالية في مارينا ....... ياتروح تحلل المياة الى بنشربها
عاوز تموت مشهور؟ ياتغني وصوتك وحش ............ ياتعمل نفسك سفاح المعادي
عاوز تموت مليونير؟ يا تدي دروس لثانوية عامة ............. ياتنتج فيلم لهيفاء وهبي
عاوز تموت ورا الشمس؟ ياترشح نفسك في انتخابات الرئاسة ............ ياتشتم في الحزب الوطني
عاوز تموت منكد؟ ياتتفرج على قناة الجزيرة ....... ياتحاول تفهم اي ه الى بيحصل في العراق
عاوز تموت م الحزن؟ ياتفكر في افضل وسيلة للإستفادة من مرتبك ........ ياتقنع ولادك بالمذكرة والتفوق
عاوز تموت ف حالك؟ بطل تعترض على البالي بالك
https://elsa7er.own0.com
روكا
عضو فعال
عضو فعال
روكا

انثى

اختارلك موته حلوه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اختارلك موته حلوه   اختارلك موته حلوه Emptyالسبت فبراير 02, 2008 4:53 pm

جامد بس مش عارفه ايه اللى بالى بالك ياريت ترد وتقولى
snowwhite2013
عضو جديد
عضو جديد
snowwhite2013

انثى

اختارلك موته حلوه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اختارلك موته حلوه   اختارلك موته حلوه Emptyالأحد يونيو 29, 2008 2:11 am

ههههههههه لا بجد جميله انا باه فهمت ايه اللي بالي بالك
اللهم لا اعتراض نصيبنا كدا هنعمل ايه يعني

اختارلك موته حلوه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» العاب حلوه للبنوتات
» موضوع: صور حلوه لتامر حسني